Klacht: Niet tevreden met sunweb

op 01 augustus 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Beste sunweb
Ik heb via klacht.nl mijn ongenoegen uitgesproken over het zeer slecht oplossen van mijn verschrikkelijke vakantie,de klacht is in behandeling genomen ! Maar nog steeds geen tegemoetkoming van jullie kant!het lijkt me fijn zeker in plaats van sunweb? Dat beide partijen tevreden zijn! Zodat ik in september een vakantie kan boeken via sunweb, en dat er toch een vergoeding komt of een korting!Ik moet ook erbij melden dat dat beloofd is door de reisleider van sunweb omdat onze kamer bar en boos was!! Hoor graag jullie reactie! Jullie hebben iets verkocht wat ver buiten de maat was!ook alle problemen die we heel de vakantie gehad hebben!ik hoor graag van jullie en met een vruchtbaar antwoord! Zodat we deze afgelopen vakantie snel kunnen vergeten!!

Korting op volgende vakantie

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Heeft op 01 augustus 2017 om 19:08 geantwoord

Helaas is er geen oplossing van jullie kant!het word er wel bijgezet! Sunweb als er een oplossing is zou je dit openbaar kunnen maken zodat iedereen de geboden oplossing ziet? Is wel zo handig en eerlijk voor iedereen!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

4 maanden geleden - Beste mevrouw Doms, Wat jammer dat u niet te tevreden bent met de oplossing die is gegeven. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar de afdeling Customer Support, zodat zij dit verder in behandeling kunnen nemen. Hou er wel rekening mee dat hier, gezien het hoogseizoen is, enige tijd overheen kan gaan. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Reactie van de melder van de klacht Benthe elise

4 maanden geleden - Sunweb Hier ga ik niet mee akkoord! Dit probleem is maanden aan de gang nu,helaas kan ik op julliefacebookpagina meniet uiten over de verschrikkelijke vakantie!dat word door jullie verwijderd!!! Kan ik geloven met zoveel klachten?zo houden jullie jullie Facebookpagina netjes en schoon!ik verwacht eerder een antwoord,ik ben een pagina aan het maken van jullie zodat iedereen een eerlijke kans krijgt en niet in jullie moeten geloven,we gaan nog wel even door hoor sunweb?totdat er geluisterd word!

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 03 augustus 2017 om 18:46 geantwoord

Deze klacht is dubbel geplaatst en in behandeling onder refeentienummer 630480. Daarom deze klacht op status 'opgelost' gezet.

Alle klachten die gemeld zijn door Benthe elise