Klacht: Niet tevreden met een medewerker

op 01 juli 2019 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dear SirMadam
We are regular customer of Dirk van Den Broek in Belgieplien Amsterdam. We have a complaint about an employee that works there.
We have serveral time observed that especially she has been making a lot of mistakes in billing to us. Specially today when she had charged us for one extra item brocolli’ when it was not in our shoppingcart
Its a bit annoying that we have to return everytime because of her mistakes .

Gewenste Oplossing:

I would recommend to improve the customer service by better training such employees. Specially attentiveness and better customer focused.
Thanks

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sachy123