Klacht: Niet tevreden

op 27 juli 2016 over Unive in de categorie Verzekering

10 april veroorzaakte een klant van unive schade, deze melden dat direct via de website van unive. Dit bleek niet goed te zijn en moest ook nog een schade formulier. Dit vulde ik in. En de tegen party wou dit zelf opsturen! Ik hoorde maar niks en besloot zelf contact op te nemen met unive. Schade formulier was nog niet binnen. Meerdere telefoontjes. Toen belde unive hun klant. Dat kon niet direct dat doen ze pas op 25 juli! ( nadat ik meerdere malen met hun gesproken heb ) ik vraag de behandelaar aan de telefoon .. die krijg ik niet. Blijkbaar is dat raar en moet ik niet verwachten dat het gelijk opgepakt word! Gelijk? Dit is al vanaf 10 april! De kosten heb ik zelf moeten indekken. Wat unive ook weet..De medewerkers van unive vertellen allemaal wat anders en daarom wil ik ook niet met iedereen spreken want je krijg verschillende antwoorden . Ik ben al haast 4 maanden zelf dit aan het oplossen.

Wanneer dit gewoon eindelijk word opgelost! Tegen hun klant werd gezegd dat ze dit zo spoedig mogelijk zouden afhandelen. Ik krijg nog geen bericht we hebben de papieren ontvangen niks.
Ik heb net meerdere malen na de naam van de medewerker moeten vragen dan word er gezegd die heb ik begin van het gesprek al gegeven

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Unive in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Unive een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Unive

Heeft op 20 september 2016 om 15:24 geantwoord

Bedankt voor het invoeren van je klacht. Ik begrijp van mijn collega dat de zaak uiteindelijk opgelost is en dat je een schadevergoeding ontvangen hebt. Mijn excuses over de vertraging die je in het proces hebt opgelopen. Ik hoop dat je tevreden bent over de uiteindelijke afwikkeling van de schade.

Peter

Alle klachten die gemeld zijn door Nansiej