Klacht: Niet teruggebeld

op 29 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helpdesk zou me binnen 15 minuten terugbellen omdat de modem zogenaamd tijd nodig had om te resetten. Ik ben helemaal niet meer teruggebeld. Probleem loopt al meer dan een maand en elk keer komen met een andere oorzaak en oplossingen, tot nu toe is het probleem zelfde.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weer normaal wifi heb en iemand aan de lijn heb die gewoon eerlijk tegen me is en die echt verstand van heeft ipv doen alsof

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Smetin1