Klacht: Niet terugbetalen geretourneerd artikel

op 18 juli 2012 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Op 4 juli jl. plaatste ik bij de Bijenkorf een internet order voor 2 beha’s, waarvan ik achteraf op de website zag, dat ik verkeerde modellen had gekozen. Meteen een tweede order geplaatst voor het juiste model.
Bij bezorging bleek dit model niet het juiste voor mij en op 6 juli beide pakjes geretourneerd via een Kiala punt, waarvoor een bevestiging voor beide orders werd ontvangen op 11 juli. Terugstorting op de Bijcard gebeurde dezelfde dag, echter slechts voor één order. Op 17 juli gebeld met het klantencontact nummer, men zou het uitzoeken en mij terugbellen. Volgende dag maar weer gebeld en men beweerde dat het geld was teruggestort. Ik heb weer uitgelegd met wederom overlegging van ordernummers dat slecht voor één order terugstorting was gedaan. Reactie: ‘Ja maar u bent wel bezorgkosten verschuldigd’. Voor 124,20? Men zegde wederom toe hierop terug te zullen komen, maar ik bespeurde niet veel animo hiervoor.

Volledige terugbetaling van de geretourneerde artikelen, waarvoor de Bijenkorf zelf een bevestiging van ontvangst heeft afgegeven.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door herben