Klacht: Niet terug betalen

op 30 juni 2019 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

oxxio heeft van een 89 jaar demente vrouw 10 maanden onterecht geld van haar rekening gehaald en wil niet terug betalen.

al het geld terug en de na heffing van € 548,-

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Oxxio

1 jaar geleden - Beste heer Slingerland,Wanneer er inderdaad onterecht is geïncasseerd zullen we dit uiteraard recht moeten zetten. Wel zo netjes! Om u hiermee te helpen en dit verder te onderzoeken wil ik u vragen nog even contact op te nemen met onze klantenservice via Facebook, Twitter of de live chat op onze website. Wanneer we namelijk de juiste klantgegevens van u mogen ontvangen kunnen we gaan kijken naar hoe dit zo is gekomen en hoe we dit recht zouden kunnen zetten.We staan voor u klaar!Groet, Mitchel Oxxio Webcare

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 04 juli 2019 om 10:35 geantwoord

Beste heer Slingerland,

Omdat wij hier geen reactie meer van u hebben ontvangen beschouwen wij deze klacht als afgehandeld. Heeft u toch nog vragen, of is de klacht nog niet opgelost? Neem dan vooral contact met ons op. We staan te allen tijde voor u klaar. Wij wensen u een fijne dag verder.

Groet, Mitchel
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Aad slingerland