Klacht: Niet terug betalen

op 30 juni 2019 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

oxxio heeft van een 89 jaar demente vrouw 10 maanden onterecht geld van haar rekening gehaald en wil niet terug betalen.

Gewenste Oplossing:

al het geld terug en de na heffing van € 548,-

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Oxxio

1 jaar geleden - Beste heer Slingerland,Wanneer er inderdaad onterecht is geïncasseerd zullen we dit uiteraard recht moeten zetten. Wel zo netjes! Om u hiermee te helpen en dit verder te onderzoeken wil ik u vragen nog even contact op te nemen met onze klantenservice via Facebook, Twitter of de live chat op onze website. Wanneer we namelijk de juiste klantgegevens van u mogen ontvangen kunnen we gaan kijken naar hoe dit zo is gekomen en hoe we dit recht zouden kunnen zetten.We staan voor u klaar!Groet, Mitchel Oxxio Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 04 juli 2019 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Slingerland,

Omdat wij hier geen reactie meer van u hebben ontvangen beschouwen wij deze klacht als afgehandeld. Heeft u toch nog vragen, of is de klacht nog niet opgelost? Neem dan vooral contact met ons op. We staan te allen tijde voor u klaar. Wij wensen u een fijne dag verder.

Groet, Mitchel
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Aad slingerland