Klacht: Niet terug bellen van de voogd van me dochter

op 12 december 2017 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

Goedenavond meneer/mevrouw ik wil een klacht indienen over de voogd van mijn dochter marcella vertrouwd.haar voogd weer een nieuwe voogd minke naminga.ik heb nou zoveel keer gebeld maar wordt niet terug gebeld.mijn dochter mag ik en oma en opa niet zien of telefonisch contact hebben.ik wil weten hoe het gaat met mijn dochter.ik heet urbin stoops.de voogd is niet goed bezig in belang haar familie dit moet stoppen graag wil ik een gesprek met u.mijn dochter wordt geestelijk gemanipuleerd dat ze door mijn zus en haar nieuwe vriend dat ze anders uit huis wordt geplaatst.me dochter is heel erg bang.me zus mishandeld haar schreewd tegen mijn dochter.haar vriend is daar elke nacht en ze hebben overdreven zex met hele nare geluiden waardoor me dochter niet kan slapen of wakker er van wordt er is nog veel meer.de vriend is betast me dochter en heeft een vriendin van me dochter ook betast hij heeft geen familie zelfs zijn eigen dochter van 8 jaar plast in haar broek als hij haar wilt komen ophalen hij word dan ook boos op haar.ze zitten zwaar aan de alcohol whisky en wiet.dit is geen goede plek voor mijn dochter.sinds ze een vriend heeft is ze helemaal ontspoord dat is al meerdere keren gebeurt.graag met spoed contact mvg urbin stoops.me dochter haar voor letters MCM vertrouwd geboortedatum 20-11-2004.woont in Friesland in heeg.graag hoor ik van u.ook zou er drie jaar geleden een dna test gedaan worden ook niet gebeurt er is nog veel meer

Als ze me uitnodigen wat is afgezegd is kan de voogd me toch bellen.ze moeten er toch voor zorgen dat me dochter en ik vader en oma en opa contact hebben

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Stichting nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 06 februari 2018 om 10:48 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Urbin stoops