Klacht: niet te vinden

op 22 juni 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 11:43 geantwoord

Excuses dat wij uw melding vandaag pas in behandeling nemen. Ik weet helaas niet hoe het heeft kunnen gebeuren, maar wij zien uw klacht vandaag pas op deze website staan.
Helaas is het momenteel al te laat voor u, maar ik wil toch graag een reactie sturen voor het geval u mee wilt doen aan toekomstige soortgelijke acties.
Ik vermoed dat u de actiepagina via Google probeert te bezoeken. Onze actiepagina's staan vrijwel nooit op Google, doordat ze slechts tijdelijk bestaan. Google werkt zo dat het een tijdje duurt voordat er een pagina te vinden is bij hen.
Ik raad u dan ook aan om altijd een website via de URL-balk/link-balk/website-balk te bezoeken. Deze balk staat bovenaan de pagina en hier vult u bijvoorbeeld http://www.dirk.nl/specifiekeactie in

Alle klachten die gemeld zijn door jantjebink