Klacht: Niet te Leveren

op 01 oktober 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Op 13 september zijn wij gordijnen gaan uitzoeken en die vonden wij bij de Kwantum in duiven.
Echter toen we met de bestelling bezig waren werd er ons verteld dat ze niet besteld konden worden daar ze niet geleverd konden worden dit kon pas vanaf 1 oktober dit jaar.
Vandaag zijn we weer naar Kwantum gegaan daar het 1 Oktober is en hebben we weer geprobeerd de gewenste gordijnen te bestellen maar opnieuw werd ons te verstaan gegeven dat ze weer niet geleverd konden worden.dit moet volgens ons niet kunnen daar wij steed weer opnieuw daar naar toe moeten reizen voor Niets

Als men in het bedrijf aangeeft op de gordijnen zelf, of ze nu wel of niet te koop zijn en men ze niet voor de katse viool ophangt alsof men zo een grote collectie heeft, waar men een goede sier mee hopen te maken.
Ikzelf voel me in ieder geval behoorlijk in de boot genomen dat ik weken heb moeten wachten voor niets .

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door torpedo