Klacht: niet te contacteren

op 27 juli 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil mijn vlucht annuleren en op de site is niet uitgelegd hoe je dat moet doen. Ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen maar wanneer ze vragen om op 1 te drukken indien je je vlucht wilt annuleren wordt er ineens afgehaakt. Ik heb 3x geprobeerd en telkens ging er 2 euro af van mijn belwaarde. Ik vind dat echt niet kunnen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn vlucht annuleren en mijn geld terugkrijgen waarop ik recht heb, aangezien ik een annuleringsverzekering heb genomen die normaal gezien de annuleringskosten dekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 19 september 2017 om 16:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Rafaela,

Het spijt ons te horen dat u ons niet kon bereiken. Uw klacht heeft ons ook via een andere weg bereikt, we hebben gezien dat deze reeds in behandeling is genomen en we u reeds gecontacteerd hebben.

Onze excuses voor het ongemak en de opgelopen vertraging in het antwoorden van uw bericht.

met vriendelijke groeten,

Marjolijn, eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door Rafaela1996