Klacht: niet te bereiken – digi inbraak – vooruit storten te hoge rekening???

op 12 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er is niet te communiceren. Alleen telefoon bandje is geld machine voor simpel.
melding te hoog gebruik telefoon, kan helemaal niet, kan niet op mijn simpel komen.
Internet werkt niet, ik heb geen idee wat ze gaan inhouden, kan het niet controleren.
Wordt er tegoed afgeschreven middels de digitale inbraak die plaats gevonden heeft?????

Gewenste Oplossing:

contact en duidelijkheid.
Een persoon met wie je je probleem kan oplossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jalkemade