Klacht: niet te bereiken

op 18 oktober 2011 over Zelfsigarettenmaken.nl in de categorie Internetshops - Tabak

Ik heb een paar maanden terug de fast easy filler besteld bij dit bedrijf, alleen werkte deze niet goed. ik heb deze begin september teruggestuurd. Het is nu al half oktober en ik hoor niks meer van de webwinkel. ik heb al verschillende mailtjes gestuurd maar die worden niet beantwoord en als ik bel wordt er niet opgenomen.

ik wil gewoon mijn geld terug! ik hoef dat apparaat op deze manier ook niet meer. ik heb deze 18 augustus besteld en ik heb er nog niks mee kunnen doen. Zo hoeft het van mij niet meer!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zelfsigarettenmaken.nl in behandeling genomen

Bericht van Zelfsigarettenmaken.nl

6 jaren geleden - Oplossing aangeboden, nieuwe machine of geld terug. Klacht hoort eigenlijk niet bij zelfsigarettenmaken.nl, er is via een andere webshop besteld. We lossen dit wel op uiteraard, deze andere shop valt indirect ook onder ons.

Zelfsigarettenmaken.nl

Heeft op 20 oktober 2011 om 01:37 geantwoord

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zelfsigarettenmaken.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door valerie1989