Klacht: niet te bereiken ( 11-7-2017)

op 11 juli 2017 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meermalen heb ik geprobeerd

Meermalen heb ik geprobeerd om Sarenza te bereiken d.m.v een email te sturen en diverse telefoonnummers te bellen. Tot nog toe zonder resultaat.

7-7-2017 heb ik een pakket ( laarzen) ontvangen ZONDER afleverings- en retoursticker. Ordernummer: 10629498 en 56 euro betaald.

De laarzen zijn niet naar wens.
Hoe kan ik ze terug sturen???

Jammer dat dit zo moeilijk moet gaan. Tot nog toe heb ik geen klachten gehad over zendingen of retourzendingen.

Vr. gr.

L.Groenewoud-Vink
Rembrandtstraat 33
3262HN Oud-Beijerland
tel. 0186-617872 of
06-17720990

Gewenste Oplossing:

Als ik per post de ontbrekende bon en retoursticker ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zeikers