Klacht: niet stoppen bij stop teken en langs de halte rijden

op 18 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Helaas is het mij nu al vaker overkomen dat er in de morgen gewoon langs je wordt gereden.

ook komt het vaker voor dat het stop teken wordt genegeerd of dat de chauffeur de deur dicht doet en er nog mensen zijn die moeten uitstappen.

als ze niet meer langs mensen rijden. en iedereen laten uitstappen en niet een halte verder pas!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste esmeevanherk, Misschien kun je ons vertellen om welke lijn het gaat? Waar je dan voorbij wordt gereden en om welke tijdstippen en richting het gaat? Geef je ook aan dat je mee wil met de bus als deze aan komt rijden door je hand op te steken? Groet, ^Zoë Team Webcare

Reactie van de melder van de klacht esmeevanherk

9 maanden geleden - Bus 57 Gulpen - mechelen Tijdstip: ongeveer 15:25 Het gebeurd smorgens heel vaak! Je kan Zwaaien wat je wilt. En als je de bus mist mis je ook meteen alle aansluitingen.

Arriva

Heeft op 19 januari 2018 om 15:30 geantwoord

Beste esmeevanherk,

Excuses voor deze late reactie maar alsnog bedankt voor de toelichting! Ik heb je klacht van 19 december alsnog doorgestuurd naar de regio zodat jouw bevindingen ter evaluatie van de dienstregeling meegenomen kunnen worden. Excuses voor het ervaren ongemak destijds!

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door esmeevanherk