Klacht: Niet rrspecteren van garantietermijn

op 20 mei 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Bovenstaande geschil leg ik aan u voor omdat ik er met de verkoper niet uitkom. In november 2018 heb ik bij Coolblue een Koekast aangeschaft. Het product vertoonde vrij kort na aanschaf gebreken. Het eerste reparatieverzoek is afgehandeld in juli 2019. Deze moest ik nog zef betalen ook. Nu vertoont het vriesgedeelte wederom gebreken ( koelt onvoldoende waardoor etenswaren bederven). Ik heb de verkoper meedere malen verzocht om het product te repareren of mijn product te vervangen zonder succes. Na mij bijna twee weken aan het lijntje te houden, wijzen ze mijn reparatieverzoek af. Ten onrechte omdat het apparaat binnen 2 jaar kapot is gegaan.

Wat een domper voor een bedrijf die claimt alles te doen voor een glimlach. Kennelijk is dit alleen marketing.

Met vriendelijke groet

Product vervangen door een werkend gelijk waardig product of geld terug

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 10 augustus 2020 om 19:07 geantwoord

Beste Rakou,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Gezien de datum van melding, verwachten wij dat het ondertussen netjes is opgelost. Zoniet? Bel dan direct met onze klantenservice.

Ons excuus voor de verlate reactie.

Coolblue

Heeft op 10 augustus 2020 om 22:38 geantwoord

Dit is een reactie voor de bühne. Er is geen concrete oplossing geboden. Ondertussen is er een monteur langs gekomen en een een koelvries combinatie zonder ijscorming blijkt biet te doen waarvoor hij is aangeschaft, namelijk niet continue hoeven ontdooien omdat er ijsvorming ontstaat

Alle klachten die gemeld zijn door Rakou