Klacht: niet repareren storing stuurbekrachteging

op 15 september 2018 over Occasiontotaal Lelystad in de categorie Autodealers

We hebben een Sirion (SR-701-R) gekocht.
Na een week deed de stuurberachtiging het niet, terug naar Occasiontotaal en ze zouden het verhelpen, na 1 x repareren moesten we maar even kijken of het goed was en anders maar even het contact aan en uit doen?
Was dus weer niet goed, weer terug, weer gemaakten weer niet goed , weer terug, er zou een nieuwe stuurkolom geplaatst worden, eerst was er een verkeerde stuurkolom geleverd? maar een weeklater vrijdag is hij gegarandeerd klaar. Toen we hem ophaalden was het niet de stuurkolom maar een stekkertje wat niet goed was, met een wazig fotootje, na 3 meter sloeg het stuur weer vast, heb de auto zo laten staan en mijn geld teriggeeist, grootste gedeelte heb ik terug gehad maar een klein deel nog niet.
helaas heb ik van meerdere mensen gehoord dat dit de werkwijze van Occasiontotaal is, de meeste mensen laten de storing verhelpen bij een andere garage, maar dat doe ik niet.
ik heb deze klacht ook bij de BOVAG en Bosch neergelegd met de vraag of hun naam nog ergens voor staat?
BOVAG heeft gereageerd maar Bosch carservice niet.

koop daar geen auto

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Occasiontotaal Lelystad over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door criminelen