Klacht: Fiat Panda 2009 met problemen

op 18 april 2016 over Occasiontotaal Lelystad in de categorie Autodealers

bij aankoop van de auto zou de distributieset vervangen worden en deukje in motorkap hersteld worden. Er kon niet proef gereden worden met de auto voor aanschaf want hij stond op de eerste verdieping. Na aflevering (in het donker) bleek deukje niet hersteld en distributieset niet gedaan te zijn.Toen bleek ook nog dat de versnellingen niet goed werkten. Terug laten brengen met oprijwagen door onszelf geregeld want ze hadden geen transportmogelijkheid.Na een week mochten we de auto weer ophalen maar het probleem was nog steeds niet opgelost. 1e, 3e,5e en achteruitversnelling werkten nauwelijks. Na een paar dagen gingen we na telefonisch overleg weer naar de OccasionTotaal. De auto zou klaar zijn maar helaas kon de auto nog steeds niet goed in de achteruitversnelling en de andere versnellingen gingen ook zwaar. Deukje zat ook nog in de motorkap. We konden een andere auto uitzoeken volgens verkopers Bob en Jim maar ze hadden niets staan waar we interesse in hadden. Na zeer lang en zeer naar agressief overleg werd ons op zeer agressieve wijze door Bob te verstaan gegeven dat de Panda alsnog van een nieuwe distributiesnaar zou worden voorzien maar we moesten zelf de kosten voor ons rekening nemen. Na verder overleg nam verkoper Bob de beslissing om dan de kosten voor de complete distributieset voor rekening van de garage te vervangen en de motorkap te laten uitdeuken en spuiten. Dit alles werd ons zaterdag 16 april 2016 op zeer nare agressieve wijze te verstaan te geven zonder enige vorm van excuus dat we in totaal vier weken zonder auto zitten. We hebben er een naar gevoel aan over gehouden. Ben benieuwd naar de volgende stap van OccasionTotaal. Koop alsjeblieft NOOIT bij deze lieden een auto.

Ik ben pas tevreden als de Fiat Panda met maar 88.000 km op de teller perfect gerepareerd met normaal funtionerende versnellingen en nieuwe complete distributeset en gerepareerde deuk volgens afspraak afgeleverd wordt en excuses zouden ook wel zo netjes zijn. Vier weken zonder auto zonder enige compensatie!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Occasiontotaal Lelystad

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Occasiontotaal Lelystad over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Occasiontotaal Lelystad nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lucienk7

1 jaar geleden - Ik wil nog even melden dat uiteindelijk de klacht naar volle tevredenheid is afgehandeld door Occasiontotaal. Ze hebben hun excuses aangeboden. De Fiat Panda heeft kosteloos een nieuwe distributieset gekregen en kosteloos reparatie van de versnellingen en reparatie van het deukje in de motorkap. De Fiat is weer perfect in orde gemaakt. Het had allemaal wat sneller gekund maar mijn complimenten voor Occasiontotaal. Prima werk geleverd !

Alle klachten die gemeld zijn door Lucienk7