Mijn Klacht:
Mijn dochter heeft een SIM kaart met beltegoed van Vodafone.
Nu ze een nieuwe telefoon heeft, past deze kaart niet meer.
(De nieuwe telefoon gebruikt een kleiner model).
Nu kan dit alleen tegen hoge kosten worden aangepast (kaart vervangen door kleinere), en bovendien kan ze het nummer niet behouden. Ook het beltegoed is ze kwijt..!
Dit is een nare gang van zaken. Bovendien voor Vodafone commercieel gezien een vreemde zet. Door dergelijke acties kan er op dat nummer geen beltegoed meer verkocht worden.
Wij hadden meer service en klantvriendelijkheid verwacht, en naast verbazing betreuren we dit handelen.
Gewenste Oplossing:
Omruilen SIM kaart tegen kleiner model, met behoud beltegoed en telefoonnummer

