Klacht: Niet openen van filiaal

op 19 juni 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hoe kan het dat nu voor de 3e keer in een maand de vesting Amsterdam Stadhouderskade niet gewoon op tijd opengaat?
Zelfs op maandag ochtend krijgt de dienstdoende manager het niet voor elkaar om de deuren te openen op 07.00 uur.

Na 20 minuten wachten zijn de meesten mensen alweer gegaan, die willen immers wél optijd op hun werk verschijnen.
Hoe kan het dat dit 3x in een maand gebeurt? Vorige keer was er iemand ziek. Wat is nu de smoes?

zorgen dat er altijd 2 openen zodat dit simpelweg niet meer kan gebeuren.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 19 juni 2017 om 10:02 geantwoord

Beste Tessa,

Wat ontzettend vervelend te moeten vernemen dat jij en vele andere weer voor een dichte deur hebben gestaan! Dat is uiteraard niet de service die je van Basic-Fit mag verwachten.

Door miscommunicatie op het rooster is de club 2 uur later geopend dan onze reguliere openinstijd, waarvoor onze excuses. Wij zullen de nodige maatregelen nemen om dit in de toekomst te voorkomen.

Voor het ongemak wil ik je graag een maand gratis Yanga aanbieden wat je tot 19-07-2017 gratis kan gebruiken.

Een hele fijne dag toegewenst!

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door 100920110