Klacht: Niet openen rekening om Moverende redenen

op 14 mei 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ik heb een rekeningaanvraag gedaan bij de bank en het bericht gekregen dat om moverende redenen de aanvraag is afgewezen. Op verdere toelichting wordt niet ingegaan.

Ze hebben me gewoon 5 maanden laten wachten in totaal, geven geen antwoord of duidelijke updates.

Duidelijke toelichting of openen bankrekening

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

4 maanden geleden - Beste RKFY,Ik kan me voorstellen dat je het niet waardeert als je 5 maanden hebt moeten wachten en vervolgens geen rekening hebt gekregen en geen duidelijke uitleg. Ik denk graag met je mee naar de mogelijkheden. Wat voor soort rekening wilde je bij ons openen?Met vriendelijke groet,Eilis ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht RKFY

4 maanden geleden - Dag Eilis, het ging om een zakelijke rekening

Bericht van ABN AMRO

4 maanden geleden - Beste RKFY,Heb je jouw KvK-nummer voor mij? Dan ga ik bij onze zakelijke afdeling een navraag doen wat de reden is geweest voor de afwijzing.Met vriendelijke groet,Eilis ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht RKFY

4 maanden geleden - Kan ik dit in een privé bericht sturen?

Bericht van ABN AMRO

4 maanden geleden - Beste RKFY,Als het goed is kun je rechtsonder op de pagina aanklikken dat je het bericht privé wilt sturen. Zie je dit staan?Met vriendelijke groet,Janwalter ABN AMRO Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 28 mei 2020 om 11:04 geantwoord

Op 15 mei jongstleden hebben wij ons laatste bericht gestuurd. Hier hebben wij geen reactie meer op mogen ontvangen. Om die reden sluiten wij hierbij deze klacht. Voor nadere informatie over de aanvraag van de zakelijke rekening kan contact opgenomen worden met onze zakelijke afdeling via 088-2262626.

ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door RKFY