Klacht: Niet opdagen van de bus

op 01 december 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen stond ik te wachten op de bus van 6:45 in hooge Zwaluwe op de halte Raadhuisstraat.
Om 7:00 was de bus er nog steeds niet.
Ik heb vervolgens de bus van 07:15 genomen die wel netjes optijd was.

Gewenste Oplossing:

Als de bussen optijd komen opdagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 02 december 2016 om 06:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kelsey,

Wat ontzettend jammer om te horen dat je bus gisterochtend niet kwam. Ik heb even in het volgsysteem teruggekeken, maar ik kan helaas de reden hiervan niet meer inzien.
Ik begrijp hoe balen het voor jou is, maar rituitval kunnen we helaas niet altijd voorkomen. Soms wordt dit veroorzaakt door bijv. een te grote vertraging, of een defecte bus.

Mijn excuses dat je nu langer op de volgende bus hebt moeten wachten.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kelsey.