Klacht: Niet opdagen bus 195

op 14 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op dinsdag 14 juni is de bus 195 in de richting Utrecht Jaarbeurs van 15.03 niet komen opdage .

Wanneer de bussen zich aan de aangegeven reistijden houden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Jeanine, Niet leuk om te lezen dat de bus van lijn 195 richting Utrecht niet op is komen dagen. Ik begrijp dat je daar van baalt. Ik wil graag in het systeem kijken of ik ook kan ontdekken waarom de bus niet op is komen dagen. Graag zou ik dan nog informatie van je willen ontvangen waar/bij welke halte je op wilde stappen. Zou je deze informatie nog aan mij door willen geven? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Jeanharingsma

1 jaar geleden - Dit was vanaf metrostation capelsebrug, het startpunt van de lijn 195 richting Utrecht.

Arriva

Heeft op 14 juni 2016 om 19:46 geantwoord

Beste Jeanine,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb de dienstregeling van lijn 195 er bij gezocht voor het ritnummer en zie dat het om ritnummer 1093a gaat. In de voetnoot zie ik het volgende staan: \"a: Wordt gereden door Connexxion. Arriva-reisproducten zijn hierop niet geldig.\"

Helaas kan ik voor deze rit dan ook geen realtime reisinformatie in het systeem opzoeken of misschien de reden waarom deze rit is komen te vervallen. Ik zou je willen adviseren om contact op te nemen met Connexxion. Wellicht kunnen zij jou verder helpen.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanharingsma