Klacht: Niet op tijd geleverd – niet geleverd

op 27 mei 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

De enige reden dat ik Coolblue koos was de mogelijkheid om de volgende dag bij een PostNL punt te laten leveren. Wat kan er mis gaan zou je denken? Heel simpel, niet leveren.
Goed bezig Coolblue. Ga maar alvast PostNL de schuld geven. Dit is overigens de vierde slechte ervaring met Coolblue. Ik had beter moeten weten. Nu ga ik naar de mediamarkt om het apparaat alsnog te kopen. Mocht het pakket nog aankomen, dan gaat het ongeziens retour.

Ik zou tevreden zijn geweest als ze afspraken nakomen. Maar dat is volgens mij een utopie.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

4 jaren geleden - Hoi Sebastiaan, Wat ontzettend balen dat jouw bestelling vertraagd is. Daar willen we graag onze excuses voor aanbieden. Door onverwachte drukte was het zowel bij ons, als bij PostNL erg druk en is een aantal bestellingen daardoor vertraagd. Jouw bestelling was er daar één van. Als je hem niet wilt ontvangen, dan kun je hem ofwel weigeren bij het postpunt, dan sturen zij hem direct terug naar ons toe. Of wij kunnen hem voor je terugvragen. Als je dit zou willen, dan horen we het graag van je en maken we de annulering gelijk voor je in orde. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht bassman

4 jaren geleden - Ik heb ondertussen dit apparaat bij mediamarkt gehaald. Graag mijn zending stoppen/terughalen en mijn betaling retourneren.

Alle klachten die gemeld zijn door bassman