Klacht: Niet op tijd geleverd en der bij zeggen dat ik niet thuis was

Florencia Monte op 03 mei 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Mijn nam is MV FI.Monte
Zaterdag heb ik een bestelling geplaatst, waar Wehkamp heeft gezecht dat ik mijn bestelling zoude krijgen tussen 11uur smorgen en tot15:30 vervolgen heb ik trein gepakt , zondag om op tijd te zijn voor mijn bestelling die moest ingeleverd op de mandag , mandag zit ik tewachten de hele dag , en niemand kwam , en ik bel om het door te geven kwam iemand aan de telefoon en zij zecht tegen mij dat ze zij dat ik niet thuis was , dat is puur leugens , en nog zij ze dat ik meschien ben vergeten dat mijn post kwam , en ik probeerde haar uitleggen dat hun zijn niet gekomen , en zij bleef me aan het zeggen dat meschien was ok niet thuis zo hebben D.L gezecht
uit onmacht schreeuw ik dat ik was thuis , en zij hang de tel ook in mijn oor, bij deze ga ik ook een verdere stap nemen als het weer niet op tijd komt , ik zit tog niet te liegen hier ?? Zelf ging ik een jonge van D.L benaderen bij mijn huis , door dat ik zacht hem komen iet hallen bij de buren , en hij bel D.L ook en kwam hun met de verhaal dat ik niet thuis was .
Ik denk dat ik niks meer gaat bij jullie bestellen , dit is geen klantenservice, ik ben heel er teleurgesteld in Wehkamp .
Ik hoop dat morgen zo als jullie heb gezecht dat de post is tussen 10uur en 15uur .

Ik ben tevreden als Wehkamp doet wat die beloof
En niet aan mijn uit maak als een leugenaar , zo voel het .
Ik ben te vrede als Wehkamp mijn bestelling plaatsen 10uur in de morgen zo dat ik 4 uur op mijn werk kan zijn .
Met vriendelijk groetjes

FI.Monte
HARINGVLIET 211
8023HG
ZWOLLE

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:43 geantwoord