Klacht: Niet op Tijd bezorgen

op 13 juli 2019 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb tijdig donderdag 10juli een kaartje besteld voor iemand zn verjaardag voor zaterdag 13juli en het is niet tijdig bezorgd wAt heel erg vervelend is nu heb ik mijn verjaardags kaart niet tijdig kunnen geven ! Ik baal hier heel erg van

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik iets van het bedrag terug willen zien

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 16 juli 2019 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Simone,

Wat vervelend dat jouw kaartje niet op tijd is geleverd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Graag ontvangen we een ordernummer van jouw bestelling zodat we voor je kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan en eventueel met een gepaste oplossing kunnen komen. Bedankt alvast voor je reactie. Greetz Diana

Alle klachten die gemeld zijn door Simonexx