Klacht: Niet op moederdag bezorgd

op 08 mei 2016 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind april een mooi boeket uitgekozen voor mijn moeder, bezorgdatum ‘moederdag’ (zondag 8 mei, levering op zondag was namelijk mogelijk!). Vandaag was het zo ver, maar nee hoor: mijn moeder heeft niks ontvangen. En dat terwijl ik gister wél een mail heb ontvangen waarin aangegeven werd dat het boeket verstuurd was. Erg vervelend….

Gewenste Oplossing:

Als Greetz het boeket morgen alsnog levert én mij minimaal de verzendkosten terug geeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 10 mei 2016 om 21:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nina,

helaas zien wij dat er een sorteerfout heeft plaats gevonden bij deze bestelling. Hierdoor is jouw bestelling niet op tijd bezorgd. Onze excuses daarvoor!

We zien dat jouw bestelling vandaag is bezorgd. Voor het ongemak vergoeden we graag de helft van het orderbedrag aan je.

Dit bedrag zal binnen vijf werkdagen weer op jouw rekening staan.

Nogmaals excuses voor het ongemak!

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag.

Greetz, Hannah

Alle klachten die gemeld zijn door NinaF