Klacht: niet op de hoogte gehouden worden

op 29 juni 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Hebben een keuken in bestelling bij brugman keukens.
Daar we een boog hebben in de muur naar de keuken en die verplaats moet worden is er in februari een aannemen geweest op de boel op te meten. Dan ga je er vanuit de je binnen een paar weken bericht van die aannemer. Maar helaas. Brugman keukens gemaild. Geen antwoord. Aannemer gemaild geen antwoord. Nu inmiddels 29 juni toch maar even bellen. Blijkt dat de aannemer die werkzaamheden niet meer doen. Dus de boog dicht maken en een ander boog plaatsen doen ze dus niet. Over en weer wel contact gehad tussen aannemer en hoofdkantoor. Maar denk je dat wij er in betrokken worden NOU NEE ECHT NIET. HOE SLECHT IS DAT En dan wordt er vanuit Zaandam gebeld dat we voor 14 juli de keuken moeten bestellen. We moeten nu eerst een andere aannemen regelen om de boel te dichten.
Brugman keukens en badkamer. Het plaatsen van de badkamer door jullie was top helemaal geen klachten. Maar dat jullie ons nu niet op de hoogte hebben gehouden over het mailcontact met de aannemer vind in heel erg slecht.

Voortaan beter communiceren met de klant over de gang van zaken en reageren op de mail

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 maanden geleden - Beste mevrouw van der Hammen, Ik kan me voorstellen dat u op dit soort verassingen niet zit te wachten. Ik ga uw bericht doorsturen naar de showroom en verzoeken zo snel mogelijk met een passend antwoord te komen. Met vriendelijke groet, Marcel - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Hilda Anja