Klacht: niet ontvangen van bestelling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 mei j.l. werd een { simpele} wisserblad besteld voor een Peugetot 307/ achterklep’; ik heb nog steeds niets ontvangen.
Het is nu 17 juni- 3 weken verder !!

Gewenste Oplossing:

Zo s p o e d i g mogelijk bezorgen !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mister Auto Webshop over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 27 juni 2016 om 06:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van den Brink,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Wij hebben geen bestelling van 27/05/2016 van u gevonden. Kunt u het bestelnummer naar ons toezenden? De transporteur geeft aan dat uw bestelling van 11/06/2016 geleverd is. Wij hebben helaas geen reactie van u ontvangen. Wij zetten uw reactie op opgelost, mocht het niet opgelost zijn dan ontvangen wij graag een bericht vanuit uw account.

Alle klachten die gemeld zijn door Vegelinbrink