Klacht: Niet ontvangen teruggave van €50 i.v.m. Cashbackactie HP/Mediamarkt

op 27 augustus 2016 over HP in de categorie Electronica - Computers

Op 26 januari 2013, ruim 3 jaar geleden, heb ik bij de Mediamarkt in Deventer een HP-printer gekocht. Met de inruil van mijn oude printer kwam ik in aanmerking voor een cashback -teruggave – van 50 euro. Vrijwel gelijk na aankoop heb ik deze aankoop aangemeld conform de juiste procedure. Het bedrag is evenwel nooit door HP overgemaakt op mijn bankrekening.

Met zowel de mediamarkt en HP heb ik hierover meermaals contact proberen te zoeken. Medewerkers van de Mediamarkt verwijzen mij steevast naar HP.

Op zowel brieven als e-mails wordt niets uitgedaan door HP. De laatste e-mail aan HP heeft een goede kennis namens mij per e-mail gezonden op 9 juli 2016. Daarin heeft hij ook beleefd verzocht binnen de redelijke termijn van twee weken een reactie te ontvangen. Ook op deze mail komt geen enkele respons van HP en een melding bij Mediamarkt hierover blijft ook zonder reactie.

Dat de terugbetaling uitblijft, ervaren wij als een grote teleurstelling. Dat er geen reactie van HP komt, schriftelijk dan wel digitaal, is zeer klantonvriendelijk.

Alsnog de teruggave van 50 euro + vergoeding gemaakte portokosten en, i.v.m. de frustratie door het zeer lange uitblijven van een reactie, een kortingsbon of iets dergelijks van de mediamarkt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bertus Hassink