Klacht: niet ontvangen reclamepakketten.

op 13 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

al enige weken ontvangen wij de 2 reclamepakketten niet, terwijl er geen nee-sticker op de brievenbus zit. We hebben vaker van die periodes gehad en toen kwam het goed na dit soort klacht. Ik hoop nu weer.

Wanneer de pakketten beide wel en in het weekend bezorgd worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 mei 2020 om 09:14 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je ons folderpakket niet ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je geen voordeel wilt missen.

Op zoek naar een bezorger
Op dit moment is er geen bezorger voor jouw wijk, waardoor het folderpakket tijdelijk niet bezorgd wordt.

We zijn actief op zoek naar een bezorger. Dit doen we onder andere met de inzet van flyers en advertenties op Facebook. De bijbaan folders bezorgen is het meest interessant voor jongeren. Nu het met de economie beter gaat hebben die jongeren ook veel keuze uit bijbanen. Dat maakt het voor ons een extra uitdaging om een nieuwe bezorger te vinden.

Dit is vervelend voor jou omdat je dan de folders tijdelijk niet ontvangt. We doen ons best om zo snel mogelijk een nieuwe bezorger te vinden.

Verder is het handig om te weten dat alle folders sinds enkele weken zijn samengevoegd in 1 pakket. Je ontvangt van ons een pakket in plastic (vaak zonder Spotta opdruk). In dit pakket zitten folders van onder andere Albert Heijn, Kruidvat, Aldi, Lidl, Gamma en Praxis.
Tip
In de tussentijd hoef je geen voordeel te missen. De folders kun je namelijk online bekijken via Folders.nl en in de www.Folders.nlapp. Elke zondag staan de nieuwe folders online. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Mocht je zelf iemand kennen in jouw omgeving die wat bij wil verdienen, horen wij dat natuurlijk graag.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via Folders.nlconsumentenservice.

Fijne dag.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Vis