Klacht: niet ontvangen jurk

op 08 juli 2012 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik bestel nooit wat bij bonprix. meer als een jaar geleden had ik er toch een leuk jurkje gezien en besteld. echter na het bestellen geen reactie noch bestelbevestiging ontvangen.Ik ging er dus vannuit dat het niet goed was gegaan. Een paar maanden later wordt ik ineens gebeld door bonprix waarom ik mijn ontvangen bestelling nog niet betaald heb. Na een lang telefoongesprek blijkt dat ze het naar de van speijkstraat in Den haag hebben gestuurd i.p.v. Zandvoort. Wat dus heel raar is dat het daar uberhaupt is afgegeven…bonprix zou dit oplossen.
Nu een jaar later ga ik even op de site inloggen en zie ik tot mijn grote schrik de rekening van het jurkje van 25 euro met incassokosten verhoogd naar 87 euro voor iets wat ik nooit ontvangen heb.. weer contact met ze gezocht en ik zou teruggebeld worden maar dit is tot op heden nog niet gebeurd.

Dat ze het oplossen. het is niet mijn probleem dat ze het naar de van speijkstraat 77 in den haag sturen terwijl ik op de van speijkstraat in zandvoort woon.. Ik heb niks mogen ontvangen dus dan ga ik ook niks betalen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 27 augustus 2012 om 14:40 geantwoord

Klant werd gecontacteerd voor verdere informatie rond deze bestelling. Voorlopig werd hierop niet gereageerd. Klant kan ons steeds contacteren op het doorgegeven adres.

Alle klachten die gemeld zijn door sylvie2012