Klacht: niet ontvangen

op 25 april 2017 over Spotta in de categorie Reclame

een goede avond wij hebben nu al 3 weken geen reclame folders gehad.
mijn postcode is 1501 aw huis nr. 112.

graag een nieuwe bezorger zoeken, misschien via een aanmelding formulier. en het bedrag die ze kunnen verdienen met een wijk lopen. als de folders weer uit gedeeld worden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 25 april 2017 om 14:27 geantwoord

Goedemiddag heer / mevrouw,

Dank u wel voor uw bericht. Wij hebben u melding opgepakt en gaan er hard mee aan de slag.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet

Klantenservice Spotta

Heeft op 05 mei 2017 om 20:48 geantwoord

Ik wil gewoon de folders aan tafel lezen. En uit knippen waar ik naar moet kijken. Vaak zijn er ook kortingsbonnen. Die mis ik nu ook. Kan er niet gekeken worden waarom, er geen lopers gevonden worden? Groetjes Ina

Bericht van Spotta

7 maanden geleden - Geachte mevrouw van Leijen, We hebben wederom uw melding in behandeling genomen. U kunt om geen aanbiedingen te willen missen ook Spotta online gebruiken. Mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door pluisjejoycebo