Klacht: Niet neutraal partij van pleegouders

Sandhya79 op 23 juni 2020 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

3de gezinsvoogd heeft mij Vertrouwen kapot beschadigd geblokkeerd belemmerd met mij kinderen omgangsregeling geblokkeerd kinderen terug in me huis willen hun moeder terug . Ze is samen met me OUDERS pleegouders partij alles is kapot geen samenwerking ik krijg geen mogelijkheid. Ik ben al jaren mishandeld vroeger door me OUDERS nu nog steeds mijn kinderen willen hun moeder terug mijn moederschap terug mijn vertrouwen kapot gemaakt beschadigd mijn kinderen huilen elke dag.

Ik wil een andere gezinsvoogd voor mij kinderen en voor mij. Onze belangen.

kinderen terug in me huis omgangsregeling opbouwen stabiliteit met mij kinderen dat ik alles mag doen zonder belemmeringen blokkade kans met mij kinderen dat mij gezag word gewaardeerd dat ik mijn moederschap moeder voor mijn kinderen terug in me huis ze hebben hun moeder nodig.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Stichting over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 02 juli 2020 om 14:38 geantwoord

Geachte mevrouw ,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 23 juni 2020 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door Sandhya79