Klacht: Niet netjes behandeld

op 16 december 2017 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Beste ici paris vanmiddag zijn wij in de winkel in Valkenswaard geweest (vaste klant) maar hoe wij vandaag behandeld zijn gaat me echt té ver! Bij binnen komst ging het alarm af kwam door een andere winkel waar we vandaan kwamen. Er kwam meteen iemand op ons af gevlogen of we meteen de winkel wilde verlaten, wij vonden dit erg overdreven want wij kunnen er niets aan doen. Ze zette ons volkomen voorschut want de winkel stond vol klanten en iedereen keek ons aan. De reactie van de vrouw was erg overdreven, terwijl wij uiteraard netjes bleven want wij gaan ons niet nog meer voorschut zetten en houden de eer graag aan ons zelf. Op deze manier twijfelen we of we nog ooit de ici paris willen bezoeken.

Wij willen ter alle tijden netjes behandeld worden want wij zijn ook nette mensen. Hopelijk kunt u het goed voor ons oplossen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie Derks