Klacht: niet naleven van de wet omtrent foute prijs

op 11 mei 2020 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

vandaag in de dirk geweest boodschappen gedaan, schoenen van L.A waren wel heel goedkoop (1,99) maar aangezien er een hele bak van vol stond en elke schoen die prijs had kon het geen fout zijn, echter slaan de schoenen bij de kassa als 14,99 af, vervolgens een hele bijdehandse kassa mevrouw die mij even ging vertellen dat ik ze niet kreeg voor de prijs die op de schoenen zat, manager erbij en die deed het ook bod af als een fout van hun, nou zegt de wet natuurlijk heel wat anders en had ik gewoon de schoenen voor de prijs die erop staat moeten krijgen. eveneens was de manager erg bot tot bijdehand en wou niet eens even luisteren of kijken naar wat ik maar even snel op me telefoon had opgezocht om te laten zien dat ik in mij recht stond.

vind het erg kwalijk dat zowel kassa medewerken en manager erg neerbuigend deden over de zaak en niet eens mij verhaal wouden aanhoren. zou leuk vinden als ik gewoon krijg waar ik echt op het de schoenen voor de door de winkel aan gevinkte krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mitch09