Klacht: Niet naleven kamerfaciliteiten en je kan hun woord niet geloven

op 20 september 2016 over Elderschans in de categorie Hotels

Geboekt via Groupon voor 1 nacht ( van zaterdag op zondag – 2 kamers ( met badkamer en toilet – hebben hiervoor 20 euro per persoon= 80 euro bijbetaald). Deze bon werd geboekt op naam van Van den Bulcke. Toen we aankwamen kregen we 2 kamers ZONDER badkamer en toilet. Het ene koppel moest op de eerste verdieping slapen in een erbarmelijke zespersoonskamer en het andere koppel kreeg de “directiekamer” = een kamer zonder vensters met een bureel in, een grote TV en bewakingscamera’s en 2 enkele bedjes!!! Om naar het toilet te gaan dienden ze naar de 1ste verdieping of volledig DOOR de bar naar het toilet van de bar te gaan. Doordat ze naast de bar sliepen hebben ze ook het van het nachtlawaai en de DJ ’s nachts kunnen genieten!!! We kregen als “vergoeding” een middagmaal op zondag aangeboden, maar wanneer we de zondag drinken gingen halen werd ons “vriendelijk verzocht” die te betalen omdat het gele bandje ( all inclusive) dat we de zaterdag gekregen hadden alleen op zaterdag geldig was en de zondag had het een andere kleur-dus betalen. We hebben dan niets meer gedronken of gegeten maar waren heeeeeel tevreden om daar te kunnen vertrekken. Op zondag konden we ook met niemand meer praten omdat er niemand op de hoogte was van ons probleem!!!!!!

Een nacht waar we WEL voor betaald hebben: dus: 2 kamers MET badkamer en toilet- en het all-inclusive arrangement

Alle klachten die gemeld zijn door walnad