Klacht: Niet nakomen van levertijd

op 13 oktober 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

2 polo’s besteld zelfs toen ik al vermoeden had dat niet zou kloppen. Maar toch proberen. Verwachtte leverdatum tussen 5 oktober en 12 oktober.

Ook werd mij in de mail verteld dat ze uitsluitend originele merkkleding verkopen maar dit zal waarschijnlijk niet waar zijn.

Ik heb ze ook meermalen in de mail verteld dat ze om gezeik te voorkomen mijn geld gewoon terug kunnen storten maar nee zou deze week de track en tracé code krijgen en nog niks gehoord.

Ik verwacht 2 originele polo’s van het merk die ik heb besteld of mijn geld (inclusief verzendkosten) terug.

Geld terug (incl verzendkosten) of 2 originele polo's van het merk die ik heb besteld. En weet het verschil van echt of nep dus verwacht absoluut geen nep troep bij mij op de mat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Elkedagietsleuks.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 07 november 2016 om 08:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door MrBusy