Klacht: Niet nakomen van het beloofde aantal MB’s

op 22 augustus 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

KPN geeft telefonisch aan dat er 100 mb mogelijk is op ons adres.
Bij het afsluiten van een jaar kontrakt doen wij 20 mb. ( moet mogelijk zijn toch?) Toch blijkt na enige tijd dat er niet meer dan 9 a10 mb binnenkomt, en hierdoor alles vastloopt tijdens het thuiswerken van mijn man.
Na het medere malen aangegeven te hebben, blijft KPN zeggen ( vanaf hun kantoor, achter hun computer) dat wij toch echt wel 20 mb binnenkrijgen.
Na enige tijd hebben wij dan ook advies ingewonnen, en blijkt dat er bij ons idd, geen 20 mb binnenkomt. Max 13 mb wanneer iedereen slaapt.
Nu willen wij op grond hiervan van ons contract af en een andere provider via de kabel hebben. Maar KPN zegt dat wij gewoon ons contract uit moeten zitten.
En bied verder geen oplossing. Dus niet voldoende mb\’s. En mag dus voor diensten betalen die ik niet gebruik en die niet voldoende waren.

Ik ben pas tevreden, wanneer ons contract ontbonden word en verrekent word vanaf 5 augustus. Vanaf die dag zijn wij via een andere provider aangesloten op de kabel en bied deze 40 mb.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GeesjeM