Klacht: Niet nakomen van beloften

op 28 mei 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

ik heb 16 mei een party tent besteld en betaald. Maximale levertijd zou 7 dagen zijn. Na het verstrijken van deze periode een aantal e-mails verstuurd, telefoneren is niet mogelijk, alle medewerkers zijn bezig met het versturen van bestellingen, waarom de levertijd niet wordt nagekomen. Tot drie keer toe belooft in deze e-mails, dat ik de bestelling de volgende dag zou krijgen, maar tot heden NIETS.

De bestelling leveren!!!!!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 28 mei 2016 om 17:51 geantwoord

Beste Math,

Zojuist heb ik jouw bestelling en mail wisselingen erbij gepakt om te kijken wat er precies aan de hand is. Ik zie dat je inderdaad besteld heb met 7 dagen (verwachtte) verzendtijd, maar dat dit helaas iets langer heeft moeten duren. In ons laatste mail contact staat dat gister je bestelling verstuurd zou worden, hetgeen ook is gebeurd. Mocht je het vandaag nog niet hebben ontvangen, iets wat voor kan komen, zal het dinsdag weer aangeboden worden.

Tot mijn verbazing zie ik hierover geen bericht naar ons rechtstreeks. Kun je aangeven waarom je ons niet benaderd hebt dat je niks ontvangen hebt? Dan hadden wij je direct kunnen informeren dat het al verstuurd was en eventueel aanvullende informatie kunnen verschaffen.

Fijn weekend gewenst.

Gave Actie