Klacht: Niet nakomen van afspraken, dubbel contract laten tekenen etc etc

op 13 juli 2017 over iBlue Makelaars in de categorie Makelaars

Het is inderdaad teveel om hier te noteren.
Betreft voornamelijk, altijd pas reactie van hun kant, als er door ons navraag werd gedaan.
ze laten een vrouw van 73 in 2015 een overeenkomst tekenen, dan komt er in 2016 een collega aankoopmakelaar, is te laat voor de bezichtiging, zijn we zelf gaan bezichtigen, bij buitenkomst staat hij er en op de hoek van de straat laat hij haar een 2e contract…. na “ik heb al een contract getekend” -> niets mee te maken, ik neem het van de collega over en dit moet u ook getekend worden… laten ze in het 2e contract even een belangrijp punt 4 weg…. (een vrouw van 73, geen gelegenheid geven voor goed doornemen, O DE HOEK VAN DE STRAAT) verder gewoon een erg trage makelaar.
Ze werd er door haar ING bank op geattendeerd, horen we in 2017 dat die helemaal geen zaken meer doen met de IBlue makelaar.
Al met al waardeloos, zeker nu we weer klagen, blijven ze steeds hetzelfde zeggen en schijven en is er nu niemand thuis. erg onproffesioneel.

We willen dat zoals telefonisch bevestigd is dat het 2e contract vervalt, en dat ze het eerste accepteren.
Ze heeft 295,00 al toen betaald. wij willen de verdere commissie volgens contract 1, niet te betalen.
er is niets van de prijs afgehaald, sterker nog, niet door onze toedoen is er zelfs 5000,00 bijgekomen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar iBlue Makelaars over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Francesca Smits