Klacht: B10475

op 23 maart 2020 over iBlue Makelaars in de categorie Makelaars

L.s.,

Hedenmorgen telefonisch contact gehad met de helpdesk (Bennie) en gesproken over deze zaak.
Mij is toegezegd dat Raymond of een collega van de financiële administratie deze week contact met Kant Incasso opneemt en vervolgens met mij om deze onverkwikkelijke zaak af te handelen.
Ik heb IBlue gevraagd om bewijs te leveren dat er contractueel een bedrag was overeengekomen.
Daarnaast heb ik ruim 12 jaar ook niets meer van IBlue vernomen.

Zie mail december

Van: willem loonen
Datum: donderdag 20 februari 2020 om 11:07
Aan: ,
CC: willem loonen
Onderwerp: B10475.

L.S.,

Begin december resp. 4 , 5 en 11, heb ik contact opgenomen met IBlue vanwege een vermeende openstaande rekening die ik via Kant incasso kreeg en waar niets van klopt.
Dit is nooit aangegeven of overeengekomen, er is ook geen overeenkomst en dus ook niet eerder een rekening geweest en deze incasso is dientengevolge rechtens onjuist.
Bij IBlue kon men geen gegevens vinden. Die zouden opgezocht worden en ik zou binnen enkele dagen een reactie krijgen maar dat is nu meer dan twee maanden geleden.
Zoals al aangegeven is deze incasso rechtens onjuist en indien u niet binnen 1 werkdag reageert en met bewijzen komt sluiten wij dit dossier.
Alle materiële en immateriële kosten die uit deze zaak voortvloeien zullen op u verhaald worden.

Hoogachtend,

drs. W.P. Loonen smp

1 Wanneer er bescheiden worden geproduceerd waar uit blijkt dat er een bedrag is afgesproken bij het niet-verkopen van mijn huis
2 Er aangetoond wordt dat ik eerder een rekening van IBlue heb ontvangen
3 Er bewijs wordt geleverd dat ik indertijd ben aangemaand
4 Er een verklaring komt waarom ik ruim 12 jaar niets heb gehoord
ik excuses krijg en deze zaak gesloten wordt

Ik wijs u er op dat ik er van uitga dat deze service gratis is

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over iBlue Makelaars

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over iBlue Makelaars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ikwensgeen gebruikersnaam