Klacht: Niet nakomen van afspraken

op 11 september 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Op 23 augustus een bestelling binnen gehad van Decathlon. Niet alles paste voor mij dochter, dezelfde dag voor 69,95 retour gestuurd. Aangezien ik met afterpay zou betalen eerst maar decatlon gebeld of ik het hele bedrag moest betalen en dan later mijn geld zou terug krijgen. Ja, dit moest ik doen, dus ik heb het hele bedrag 129,95 betaald en zou zsm mijn retourbedrag terug krijgen.
Na diverse telefoontjes ri Decatlon. Ze zouden retourmelding aanmaken ri Afterpay etc. Tot op de dag van vandaag niks bekend bij Afterpay. Ik heb afterpay vanmorgen om 8 uur hier over gesproken, en er was bij hun niks bekend. Had eigenlijk ook niet anders verwacht.
Zou nu toch wel fijn zijn als er afspraken nagekomen worden.

Wanneer ze afspraken nakomen. Wanneer ze Afterpay inlichten dat het een retour geweest is en ik 69,95 op mijn rekening terug gestort krijg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:11 geantwoord

Beste Wendy,

Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben dit even voor je nagevraagd bij Afterpay en het blijkt dat dit inmiddels is opgelost. De verrekening is gemaakt en het verschil is naar je terug betaald. Helaas hebben wij wat vertraging gehad met het verwerken van onze e-mails waardoor dit later is opgepakt. Hiervoor willen wij u onze oprechte excuses aanbieden.

Wij gaan er vanuit u zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen u nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door wedjong