Mijn Klacht:
Mijn pleegdochter had een probleem met de manager van de albert Heijn. Hij had haar ontslagen terwijl ze ziek was. Ze was een paar uurtjes gaan werken en het lukte niet. We hebben haar weer ziek gemeld en hij zei van niet dus hij had haar ontslagen. We gingen een uitkering aanvragen maar dat kregen we niet omdat zij ontslagen was in haar ziektewet. Bij het juridisch loket zeiden ze dat we sterk stonden. We hadden ook een klacht ingediend. En er werd contact opgenomen met ons. Met deze man hebben we een goed gesprek gehad. We wilde dat de manager op zijn vingers werd getikt omdat hij echt onbeschoft met mensen vooral kinderen om gaat. We hadden afgesproken dat ze 4 weken salaris door betaald zou krijgen. We zijn daar akkoord mee gegaan. Ze kreeg ongeveer 490 euro. Maar nu heeft deze meneer 350 gestort. We probeerde er over te praten maar dar lukte niet. dit was het. Maar daar gaan we niet mee akkoord gegaan. Ze verdiende 490 dus dat was de afspraak. Heel jammer dat na goede gesprekken deze meneer weer miet verpesten.
Gewenste Oplossing:
Het bedrag wat zij per maand kreeg. En anders willen we het er toch op wagen om het uit te laten zoeken door een advocaat.

