Klacht: niet nakomen levering

[email protected] op 20 juli 2015 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
BCC has resolved this complaint
Klacht opgelost op 31 juli 2015
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Luttervelt, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij constateren dat uw order op 22 juli 2015 bezorgd is door DHL. Wegens een technische storing zijn er helaas problemen opgetreden in het uitleveren van uw bestelling. Hiervoor onze oprechte excuses....

Bedrijf BCC
Status Opgelost
Datum 20 juli 2015

Een klant heeft op 10 juli een laptop besteld bij BCC, waarbij aangegeven werd dat er voldoende voorraad was voor een snelle levering. Op 20 juli, tien dagen later, was de laptop echter nog niet geleverd en bleek er geen voorraad meer te zijn. Na annulering van de bestelling werd de klant geïnformeerd dat de terugbetaling 10 tot 14 werkdagen zou duren, wat hij als onacceptabel beschouwt.

Mijn Klacht:

10 juli jl heb ik een laptop besteld. Bij bestelling zouden er nog 5 op voorraad zijn. Geen probleem dus om te leveren. Echter tot op vandaag “20 juli. 10 dagen later en niet de beloofde 24 uur service” heb ik nog steeds geen laptop. Sterker nog: er is er geen meer op voorraad!! Dan annuleer ik mijn order en wordt er doodleuk gezegd. Binnen 10 tot 14 werkdagen ontvangt u uw geld terug. Ik vind dit totaal niet kunnen. In het uiterste geval heb ik dus een maand na mijn bestelling mijn geld pas terug……..

Gewenste Oplossing:

Binnen 24 uur mijn geld terug of leveren laptop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2015 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Luttervelt,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij constateren dat uw order op 22 juli 2015 bezorgd is door DHL. Wegens een technische storing zijn er helaas problemen opgetreden in het uitleveren van uw bestelling. Hiervoor onze oprechte excuses.

Hierbij stellen wij u graag op de hoogte van het feit dat wij uw klacht via klacht.nl sluiten gezien de succesvolle levering welk heeft plaatsgevonden.

Hopende u voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,

K Heessels
BCC Electro-speciaalzaken

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM