Klacht: niet nakomen bezorgen

op 23 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

OP zat. 23 juli zou een bestelling bij mij geleverd worden van Vodafone. Kreeg van Dynalogic een smsje om 14.42 uur dat de koerier rond 15.00 uur bij mij kan zijn. Als ik dit typ is het 17.02 uur. ONBEHOORLIJK, SLECHTE SERVICE. Bedrijf is ook niet bereikbaar.

Als de bestelling zo spoedig mogelijk wordt geleverd.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 augustus 2016 om 13:30 geantwoord

Geachte heer Niesing,

Allereerst onze excuses voor de vertraging en het ongemak! Uit uw gegevens blijkt dat de koerier niet is langs gekomen aangezien zijn scanapparaat defect was. Deze heeft hij nodig voor het afhandelen van het contract van Vodafone. Is deze defect, kan de levering niet voltooid worden.

Uiteraard ben ik het met u eens dat de service, communicatie, veel beter had gemoeten! Ik heb dit ook doorgegeven aan mijn collega's van de desbetreffende afdeling. Nogmaals mijn excuses hiervoor.

Gelukkig zie ik dat de afspraak inmiddels succesvol is afgehandeld en u uw Vodafone bestelling in ontvangst heeft mogen nemen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door heer Niesing