Klacht: Niet nakomen afspraken en wijzigen leverdatum van vermoedelijk naar uiterste

op 05 januari 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Op de beurs (1 okt 2015) een badkamer deal gesloten, met de afspraak dat alles nog gewijzigd kan worden, aanbetaling €200,- en dat we pas na 2 jaar ( leverweek 17-2017) gebruik wilden maken van de aanbieding. Paar weken na beurs (17 okt 2015) naar de winkel, badkamer uitgezocht en hier zouden we binnen een maand een nieuwe offerte van ontvangen. Een nieuwe offerte omdat elke wijziging extra geld kost, wat op de beurs anders werd voorgesteld, wederom €300 betaald.
Nu, 5 januari 2016, krijgen we een niet ondertekende brief, dat we nog niets van ons hebben laten horen en dat de voormoedelijke leverdatum is aangepast naar uiterste leverweek 15-2016. (Anderhalf jaar eerder dan in eerste instantie afgesproken. Bij ons bezoek in de winkel hebben we op verzoek van de verkoper D van Wijk een nieuwe orderbevestiging getekend, omdat de orderbevestiging van de beurs op een filiaal in Brabant stond, zonder ons erop te wijzen is toen de leverdatum al aangepast naar vermoedelijke leverweek 15-2016. Nu alles zo overziende bekruipt mij het gevoel dat ik besodemieterd wordt en ben ik klaar met Brugman

Wanneer men per omgaande €500,- stort op mijn rekening.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Geachte heer/ mevrouw, We hebben zojuist telefonisch contact met u gehad en uw melding besproken. In overleg met u en de winkel is de leverdatum en het leverjaar alsnog desgewenst voor u aangepast. We zien ernaar uit om de badkamer bij u te gaan leveren. Met vriendelijke groet, Bianca - Brugman Keukens & Badkamers

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 07 januari 2016 om 11:39 geantwoord

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar we begrepen bent u zojuist gebeld door de desbetreffende verkoper gebeld en heeft u met hem uw meldingen besproken. Beide partijen hebben er weer vertrouwen in. En we gaan ervoor zorgen dat alles volgens wens verloopt. Met vriendelijke groet, Bianca - Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Rondefouw

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Vandaag 20 mrt per email bericht ontvangen van Brugman dat onze badkamer week 17 - 2017 wordt geleverd. Deze email bevreemd ons enigszins. Allereerst heb ik geen reactie ontvangen op mijn reactie van 9 jan 2016, waarbij ik aangeef dat ik vanwege de wanprestatie van Brugman ontbinding van de overeenkomst eis, met het verzoek de reeds betaalde €500 te retourneren. Verder hebben wij vorig jaar op 15 jan 2016 een nieuwe offerte ontvangen waar we nog geen akkoord op hebben gegeven. Kortom van levering kan geen enkele sprake zijn. Gelet op bovenstaande, incl de email van vandaag waarbij zonder enig overleg ervan wordt uitgegaan dat de badkamer (welke????) wordt geleverd, blijft het vertrouwen in Brugman nihil. Ontbinding is voor ons op dit moment de enigste oplossing. Ik verzoek u dan ook het reeds betaalde bedrag € 500 te retourneren.

Reactie van de melder van de klacht Rondefouw

2 maanden geleden - Hierbij constateer ik dat ik nog steeds geen reactie heb ontvangen op mijn klacht van 20 maart 2017

Alle klachten die gemeld zijn door Rondefouw