Klacht: Niet nakomen afspraken en amateuristische handelen

op 22 april 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Gister voor 15:00 een NVIDIA shield besteld en gekozen voor same day delivery voor €10 extra. De gehele avond zitten wachten maar niemand op komen dagen!!!

Gebeld met het bedrijf dat de speler zou leveren via CoolBlue (8 minuten in de wacht 0900 nummer van 45 ct per minuut en een vreselijke wachtmuziekje) Coolblue was veels te laat met het leveren aan het Depot van Dyna waardoor mijn speler pas 3 dagen later dan afgesproken was geleverd kon worden!!!

Gebeld met klantenservice ( dat woord doet bij hun absoluut geen eer aan) en er werd gewoon verklaard dat ik “pech” heb gehad!!?? Nadat ik kwaad was geworden direct mijn bestelling geannuleerd en verteld dat ik direct mijn geld terug wilde. Dat kon onder geen beding omdat hun eerst de speler terug moeten hebben van het depot waar hun te laat aan geleverd hebben… ik moet dus als klant wachten op MIJN geld totdat hun partner het pakket terug stuurt die nooit in mijn bezit geweest is!!!

Ontzettend slechte klantenservice en medewerkers. Op FB verteld een Remy mij doodleuk dat het pakket wel degelijk op tijd geleverd is aan het depot dat terwijl op het inlog scherm van dynalogic duidelijk staat dat mijn pakket pas 01:11 snachts geleverd is, terwijl mijn pakker er al voor 22:00 bij mij had moeten zijn.

Kortom vreselijk amateuristische bedrijf en vooral waardeloos klantenservice.

Ik zou niemand aanraden hier ook maar ooit iets te bestellen

Helemaal niets

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

3 maanden geleden - Beste Gerrit, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw pakket te laat is binnen gekomen. En natuurlijk dat u een verkeerde tijdsindicatie van ons heeft gekregen. Dit is niet de bedoeling en daarvoor onze oprechte excuses. We zien dat uw aankoopbedrag vandaag is teruggestort. We maken het ook gelijk voor u in orde dat u de kosten van de VandaagNog levering terug krijgt. Wij zorgen er altijd voor dat dit binnen drie werkdagen op uw rekening staat. We begrijpen dat u gewoon flink baalt en verder geen oplossing wenst. Wilt u toch nog een kleinigheidje en een gesprek mailt u dan naar geenglimlach@coolblue.nl. We helpen u ontzettend graag. Met vriendelijke groeten, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Gerritvandeen