Klacht: Niet nakomen afspraken

op 04 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Hierbij de klacht en samengevat de communicatie met Ziggo. Ik wordt elke dag aan het lijntje gehouden.

Beste Jantien

3 weken geleden heb ik mijn contract opgezegd bij Ziggo en mij aangemeld bij KPN. Ziggo heeft mij via een brief gevraagd hun terug te bellen. Er is mij door ziggo een nieuw aanbieding gedaan. 6 maanden lang €18,70 een 1/2 jaar fox sport eredivisie en een WiFi extender. Mijn voorwaarde voor akkoord was dat dit op 1 oktober kon ingaan. Dit was akkoord! als ik voor 1 oktober de bestelling bij KPN zou annuleren. Na dit gedaan te hebben, krijg ik te horen dat het pas op 1-11-2016 ingaat. Dit accepteer ik niet. Afspraak is afspraak. Ik voel mij nu behoorlijk belazerd.

Klant

Na zoveel belletjes deze week nog steeds geen terugkoppeling?
Pfffff.

Ziggo

Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische klantenservice. Is het een en ander nu duidelijk of zit je nog met vragen Eef? Ik hoor het graag van je. Groeten, Erwin

Klant
Ja er zijn nog heel veel vragen, maar hier krijg ik toch geen antwoord op vanuit Ziggo
Na het gesprek met Ziggo is mij beloofd dat het contract per 1-10-2016 in zou gaan.

Klant
Zie mijn eerder verzoek. Ik zal morgen als er nog geen duidelijk is wederom mijn contract opzeggen😡😡😡

Ziggo
We zouden het erg jammer vinden als je besluit om op te zeggen maar als dat echt je wens is kunnen we dit natuurlijk alleen maar respecteren. Mocht ik je toch nog ergens mee van dienst zijn dan zie ik graag een bericht van je tegemoet. We willen je graag als klant hebben. Groeten, Erwin

Goedemiddag

Graag wil ik dat de afspraak die is gemaakt ook wordt nagekomen. Zsm de aanbieding die mij is aangeboden laten functioneren.
WiFi extender en fox eredivisie . Dit moet toch mogelijk zijn?
Dit is al dagen mijn vraag!!!!

Ziggo

Hallo Eef, ik heb net met je gebeld en zal morgen weer contact met je opnemen over hoe we het alsnog zo spoedig mogelijk voor je gaan rondmaken. Je hoort van mij! Groeten, Erwin

Hoi Erwin

Alvast bedankt voor je hulp. Ik hoor morgen graag definitief wat ziggo hierin gaat doen.

Ziggo

Hallo Eef, Ik heb net met je geprobeerd te bellen maar kreeg je helaas niet te pakken. In dit geval lijkt het me toch de mooiste optie om iemand aan te sturen die alles nu voor je installeert en in orde maakt. Eventuele kosten zal ik voor je vergoeden. We willen natuurlijk dat je naar behoren gebruik van je diensten kunt maken. Wanneer schikt het eventueel dat ik weer bel? Ik hoor het graag van je. Groeten, Erwin

Klant

Ik hoef geen monteur😡😡😡😡 ik wil dat Ziggo zijn afspraak na komt. Zie eerdere berichten.
Ik denk dat Ziggo zijn hulpdesk een cursus begrijpend lezen moet aanbieden . Wat een trieste organisatie.

Als mijn probleem met spoed wordt opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door eefmeent