Klacht: Niet nakomen afspraak tot inmeting

op 02 oktober 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Voor het inmeten van gordijnen in onze woonkamer hebben we een afspraak tot inmeting gepland voor vrijdag 29/9. We betalen hiervoor € 35. De avond voor deze datum ontvangen we bericht dat ze vrijdag tussen 13:00 en 18:00 zullen komen inmeten. Ik en m’n vrouw zijn de hele dag er op gefocused dat we de boel aan kant hebben en alert zijn op deurbel… Het is mooi weer maar we blijven dus thuis en wachten, wachten…. Om 16:56 komt de sms dat de medewerker op weg is naar ons. Dus letten we extra op…. Zo tegen 17.45 vragen we ons af waar de medewerker toch vandaan moet komen, want …. niets. Dan zie ik plots bij het checken van de email een bericht van de Kwantum stoffeerdienst een bericht: “Opnieuw inplannen van je order….” en dat een medewerker moet zijn langsgeweest maar de opdracht niet heeft kunnen uitvoeren. Deze heeft er dus duidelijk geen zin meer in gehad en besluit dus onze middag te vergallen, evenals het vertrouwen in dit soort ‘inhuurdiensten’. Oh wat zijn we boost!!!
Bellen met Klantenservice kan dan (net) niet meer (handig hè), dus maar boze email gestuurd, en de maandag erop bellen. Dat betekent dus lang wachten (want ja, met zo’n bedrijf), doorverbonden worden, lang wachten en … ja dan eindelijk te horen krijgen dat er navraag gedaan wordt bij betreffende persoon en zsm nieuwe afspraak zal worden ingepland.

Ik ben tevreden als Kwantum snel een nieuwe inmeetafspraak maakt en ook uitvoert!! Indien niet dan EIS ik dat betaalde bedrag terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Reactie van de melder van de klacht vanhemelrijk

2 maanden geleden - Ik heb in contact met Kwantum besloten ze één nieuwe kans te geven. Volgens hen moet er iemand aan onze deur zijn geweest en een briefje hebben achtergelaten. Mooi niet dus. Maar ja, kun je op een leugen (al dan niet met kwade bedoeling) het geheel beoordelen? Dus opnieuw een afspraak voor komende vrijdag. Gaat er weer iets zo fout als afgelopen keer, meld ik me bij de winkel en zullen ze mij het vooruitbetaalde bedrag moeten terugbetalen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht vanhemelrijk

2 maanden geleden - De reactie hierboven is - net als deze - niet van Kwantum maar van mij, de klager - en dit werkt dus niet goed bij klacht.nl. ... Ik heb ze 2e kans gegeven en dit keer is e.e.a. ingemeten. De inmeter, Dragan, had dus aan een ander huisadres gestaan, en vroeg mij of ik inmiddels ander adres had doorgegeven.... hij zei dat z'n telefoon was uitgevallen (hmm) etc etc. Jammer dat kwantum deze mentaliteit tolereert, evenals andere bedrijven trouwens. Helaas is er door incompetentie maar ook arrogantie teveel geknoei en teveel frustratie bij klanten - die het op den duur niet meer uitmaakt of een bedrijf morgen of nog vandaag op de fles gaat! Maar goed, het is nu ingemeten (ja we hebben nagemeten..) en een bestelling geplaatst. Hiermee wil ik klacht ook afsluiten met vooral een waarschuwing aan mensen: accepteer dit soort geklooi niet zonder een duidelijke klacht, ook naar het bedrijf toe want veel bedrijven interesseert het niet dat er een site als deze bestaat....

Alle klachten die gemeld zijn door vanhemelrijk