Klacht: Niet nakomen.afspraak montage badkamer

op 07 juni 2018 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Eigenlijk vanaf start plaatsen keuken klachten. Geen goede.uitleg plaatsen.leidingen. Nu weer met badkamer geen aannemer terwijl datum plaatsing al gepland stond. Tegels ook niet compleet

Als binnen een wk alles geregeld is en wil ook schadevergoeding voor al dat gedoe en het nog niet plaatsen.vd badkamer

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 07 juni 2018 om 16:16 geantwoord

Beste heer mevrouw,

Wij betreuren het ten zeerste dat de bouw van uw badkamer de nodige vertraging heeft opgelopen. Hiervoor, en voor het hierdoor veroorzaakte ongemak, bieden wij u dan ook onze excuses aan.
Van mijn collega heb ik begrepen dat er gezocht is naar een andere aannemer en dat hij vandaag of morgen bij u langs komt om concrete afspraken te maken.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ervan uitgaande dat u snel mag gaan genieten van uw nieuwe badkamer.

Thea Verhoeven - Webcare Brugman Keukens Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Xina-Lee16